ر

  • ربّانی.زینب رابطة ابعاد کیفیت آموزشی کلاس و ارزیابی های شناختی با هیجان های تحصیلی و پیامدهای انگیزشی آن [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • رحیمیان بوگر.اسحق رابطة ابعاد کیفیت آموزشی کلاس و ارزیابی های شناختی با هیجان های تحصیلی و پیامدهای انگیزشی آن [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • رزمجویی.دامون رابطة هوش هیجانی و خودکار آمدی مبتنی بر عملکرد شغلی کارکنان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • رضازاده.محمدرضا نقش واسطه ای عواطف مثبت و منفی در رابطه بین معنای زندگی و سلامت روانی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • رضائی.سجاد نقش واسطه ای منبع کنترل در رابطه بین روان بنه های ناسازگار اولیه و اضطراب اجتماعی نوجوانان [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • روشن.رسول مقایسة تجربة اجرای روان حالتی (عملکرد اوج) در ورزشکاران نخبه وغیر نخبة ایرانی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]