ح

  • حاج حسینی.منصوره طراحي بستة آموزشي مبتني بر ذهن آگاهي و اثر بخشي بهزيستي روان شناختي و حرمت خود در نوجوانان افغانستاني مقيم ايران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حجازی.الهه تحليل پديدارشناسي ادراک دانش آموزان از ويژگي ها و کنش هاي مؤثر معلم در رابطة معلم - دانش آموز [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حجازی.الهه نقش تعديل کنندگي همدلي در رابطه بين قضاوت اخلاقي و رفتار اخلاقي در دانش آموزان [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حجازی.الهه اثربخشي برنامه آموزشي حافظة فعال واج محور بر بهبود توانايي خواندن دانش آموزان نارساخوان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حجازی.الهه اثربخشي آموزش تفکر علمي بر مهارت حل مسئله در کودکان پيش دبستاني: طراحي و کاربست ابزار جديد حل مسئله [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حجازی.الهه طبقه بندی توانمندی های منش و فضایل با تأکید بر فرهنگ [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حسن زاده.سعید اثربخشي برنامه آموزشي حافظة فعال واج محور بر بهبود توانايي خواندن دانش آموزان نارساخوان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حسنی راد.مرجان مقايسة اثربخشي روان درمانگري مثبت نگر گروهي و روان نمايشگري بر افزايش نگرش معنوي در زنان مبتلا به درد مزمن [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسنی راد.مرجان طبقه بندی توانمندی های منش و فضایل با تأکید بر فرهنگ [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حسنی.فریبا مقايسة تاب آوري و راهبردهاي مقابله با تنيدگي بين داوطلبان شرکت در جنگ ضد داعش و سربازان [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسینی طبقدهی.لیلا نقش کمال گرايي و مثبت انديشي والدين، در پيش بيني مهارت هاي اجتماعي [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]