ر

  • ربّانی.زینب رابطه ابعاد کیفیت آموزشی کلاس و ارزیابی‌های شناختی با هیجان‌های تحصیلی و پیامدهای انگیزشی آن [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • رحیمیان بوگر.اسحق رابطه ابعاد کیفیت آموزشی کلاس و ارزیابی‌های شناختی با هیجان‌های تحصیلی و پیامدهای انگیزشی آن [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • رزمجویی.دامون رابطه هوش هیجانی و خودکار آمدی مبتنی بر عملکرد شغلی کارکنان [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • رضازاده.محمدرضا نقش واسطه‌ای عواطف مثبت و منفی در رابطه بین معنای زندگی و سلامت روانی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • رضائی.سجاد نقش واسطه‌ای منبع کنترل در رابطه بین روان‌بنه‌های ناسازگار اولیه و اضطراب اجتماعی نوجوانان [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • روشن.رسول مقایسه تجربه اجرای روان حالتی (عملکرد اوج) در ورزشکاران نخبه وغیر نخبه ایرانی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]