ا

  • ابوالمعالی.خدیجه تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اژه ای.جواد هویت تحصیلی دانشجویان ایرانی: یک مطالعة کیفی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اژه ای.جواد درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اسماعیلی.مریم اثربخشی برنامة آموزشی ذهن آگاهی مثبت بر پاسخ به تنیدگی و علائم افسردگی نوجوانان پسر دارای نشانه های افسردگی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • اعرابیان.اقدس تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • افروز.حمیدرضا درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • امیری.شعله تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]