ا

  • اژه ای.جواد تحليل پديدارشناسی ادراک دانش‌آموزان از ويژگی‌ها و کنش‌های مؤثر معلم در رابطه معلم - دانش‌آموز [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد گزارش و خبر [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد معرفی کتاب [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد تحليل کيفی تجارب خانوادگی جانبازان اعصاب و روان: يک پژوهش پديدارشناختی [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • اژه ای.جواد طراحي بستة آموزشي مبتني بر ذهن آگاهي و اثر بخشي بهزيستي روان شناختي و حرمت خود در نوجوانان افغانستاني مقيم ايران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اژه ای.جواد اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال واج محور بر بهبود توانايی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اژه ای.جواد معرفی کتاب: درمان کوتاه مدت راه حل محور [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اسدی.زینب نقش کمال‌گرايی و مثبت‌انديشی والدين، در پيش‌بينی مهارت‌های اجتماعی [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اصغری ابراهیم آباد.محمدجواد نقش واسطه‌ای سبک‌های عشق‌ورزی در رابطه بين ويژگی‌های شخصيتی و رضايت زناشويی [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • افلاکی.الهام نقش ايجاد الگوهاي منعطف رفتار از طريق مواجهه ارزشمحور در فرآيند رواندرمانگري [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • اکرمی. لیلا نقش واسطه اي سبک هاي فرزندپروري والدين با مشکلات دورة بلوغ [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • امین نژاد.پروین بررسی روابط ساختاری بين ذهن آگاهی ورزشی و راهبردهای تنظيم هيجان با اضطراب رقابتی ورزشکاران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]