ح

  • حاج حسینی.منصوره طراحي بستة آموزشي مبتني بر ذهن آگاهي و اثر بخشي بهزيستي روان شناختي و حرمت خود در نوجوانان افغانستاني مقيم ايران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حجازی.الهه تحليل پديدارشناسی ادراک دانش‌آموزان از ويژگی‌ها و کنش‌های مؤثر معلم در رابطه معلم - دانش‌آموز [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حجازی.الهه نقش تعديل کنندگی همدلی در رابطه بين قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی در دانش‌آموزان [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • حجازی.الهه اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال واج محور بر بهبود توانايی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حجازی.الهه اثربخشی آموزش تفکر علمی بر مهارت حل مسئله در کودکان پيش‌دبستان: طراحی و کاربست ابزار جديد حل مسئله [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حجازی.الهه طبقه بندی توانمندی های منش و فضایل با تأکید بر فرهنگ [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حسن زاده.سعید اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال واج محور بر بهبود توانايی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • حسنی راد.مرجان مقايسه اثربخشی روان‌درمانگری مثبت‌نگر گروهی و روان‌نمايشگری بر افزايش نگرش معنوی در زنان مبتلا به درد مزمن [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسنی راد.مرجان طبقه بندی توانمندی های منش و فضایل با تأکید بر فرهنگ [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • حسنی.فریبا مقايسه تاب آوری و راهبردهای مقابله با تنيدگی بين داوطلبان شرکت در جنگ ضد داعش و سربازان [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • حسینی طبقدهی.لیلا نقش کمال‌گرايی و مثبت‌انديشی والدين، در پيش‌بينی مهارت‌های اجتماعی [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]