ا

  • اژه ای.جواد تحليل پديدارشناسي ادراک دانش آموزان از ويژگي ها و کنش هاي مؤثر معلم در رابطة معلم - دانش آموز [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد گزارش و خبر [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد معرفی کتاب [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد تحليل کيفي تجارب خانوادگي جانبازان اعصاب و روان: يک پژوهش پديدارشناختي [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • اژه ای.جواد طراحي بستة آموزشي مبتني بر ذهن آگاهي و اثر بخشي بهزيستي روان شناختي و حرمت خود در نوجوانان افغانستاني مقيم ايران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اژه ای.جواد اثربخشي برنامه آموزشي حافظة فعال واج محور بر بهبود توانايي خواندن دانش آموزان نارساخوان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اژه ای.جواد معرفی کتاب: درمان کوتاه مدت راه حل محور [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اسدی.زینب نقش کمال گرايي و مثبت انديشي والدين، در پيش بيني مهارت هاي اجتماعي [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اصغری ابراهیم آباد.محمدجواد نقش واسطه اي سبک هاي عشق ورزي در رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي و رضايت زناشويي [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • افلاکی.الهام نقش ايجاد الگوهاي منعطف رفتار از طريق مواجهه ارزشمحور در فرآيند رواندرمانگري [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • اکرمی. لیلا نقش واسطه اي سبک هاي فرزندپروري والدين با مشکلات دورة بلوغ [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • امین نژاد.پروین بررسي روابط ساختاري بين ذهن آگاهي ورزشي و راهبردهاي تنظيم هيجان با اضطراب رقابتي ورزشکاران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]