ابراهیمی. گل نوش
پیش بینی تابآوری از سبکهای دلبستگی و تنظیم شناختی هیجان زنان دارای تجربه سوگ همسر
[
دوره27,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ابراهیمی.لقمان
تعیین اثربخشی آموزش گروهی خودارزشمندی بر اساس الگوی مبتنی بر اعتباریابی انسان بر افزایش میزان رضایت زناشویی
[
دوره17,
شماره
4
- زمستانسال
1392]
ابوالمعالی الحسینی.خدیجه
تبيين اثر ميزان تحصيلات والدين بر خودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه براساس نقش ميانجي گر کيفيت رابطه والد-فرزند
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ابوالمعالی.خدیجه
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ابوسعیدی.سهیل
رابطه شیوههای والدگری ادراک شده و انعطافپذیری شناختی در دانشجویان؛ نقش میانجی سبکهای هویت
[
دوره28,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احدی.بتول
اثربخشی آموزش خودحمایتی بر مهارتهای ارتباطی نوجوانان مبتلا به ریزش موی ناشی از شیمیدرمانی/ رادیوتراپی
[
دوره26,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
احدی.مائده
پنج عامل بزرگ شخصیت در پریشانی روانشناختی جمعیت بهبودیافته ازکرونا: نقش تعدیلکننده جنسیت
[
دوره26,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
احمدی.صدیقه
ارزیابی نقش تعدیلکننده سبکهای دلبستگی در رابطه بین پاسخگویی ادراکشده همسر و صمیمیت زناشویی
[
دوره28,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ادیب نیا. فائزه
تدوين و ارزيابي اثربخشی بسته توانبخشی شناختی بر کاهش آسيبهای شناختي نوجوانان فعال در فضای مجازی
[
دوره27,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اربابي.فائزه
اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر بهزیستی روان شناختی، کیفیت زندگی و تاب آوری در زوجین با تعارضات زناشویی
[
دوره26,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
ارتقایی.حمیده
عوامل ارتقا تابآوری کارکنان پرستاری درگیر در مراقبتهای بالینی از بیماران مبتلا به کووید-19
[
دوره25,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ارمی.حسن
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در نوجوانان مبتلابه بیماری قلبی مادرزادی
[
دوره25,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ازخوش.منوچهر
طراحی پروتکل مشاوره توانبخشی مبتنی بر رواندرمانی پویشی کوتاهمدت بر اساس تجارب افراد دارای آلبینیسم: یک مطالعه ترکیبی
[
دوره27,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اژه ای.جواد
بررسی ويژگیهای روانسنجی سياهۀ خودتنظيمی نوجوانی در دانش آموزان دختر دبيرستانی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1396]
اژه ای.جواد
مقایسه اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی-رفتاری بر کاهش علائم اضطراب مادران دارای کودکان اتیسم
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1397]
اژه ای.جواد
مدل علي تاثیر دلبستگي بر پیشرفت تحصیلي با نقش واسطه ای کنجکاوی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1393]
اژه ای.جواد
تحليل چند سطحي ارتباط دانش آموزان با مدرسه از مقطع ابتدايي تا متوسطه
[
دوره20,
شماره
4
- زمستانسال
1395]
اژه ای.جواد
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به شناخت و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1394]
اژه ای.جواد
طراحي بستة آموزشي مبتني بر ذهن آگاهي و اثر بخشي بهزيستي روان شناختي و حرمت خود در نوجوانان افغانستاني مقيم ايران
[
دوره24,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
اژه ای.جواد
اثربخشی آموزش سه وجهی اشترنبرگ بر بهبود مهارتهای خواندن کودکان نارساخوان
[
دوره21,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
اژه ای.جواد
استانداردسازی آزمون هوشی ماتریس وین برای دانش آموزان 13-18 ساله ایرانی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
اژه ای.جواد
تحليل کيفي تجارب خانوادگي جانبازان اعصاب و روان: يک پژوهش پديدارشناختي
[
دوره24,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
اژه ای.جواد
درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
اژه ای.جواد
بررسی اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر نظریۀ انتخاب و واقعیت درمانگری بر افزایش سازگاری اجتماعی و خود- تنظیمی در نوجوانان
[
دوره21,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
اژه ای.جواد
نگرش به زمان در نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ کیفی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1396]
اژه ای.عاطفه
بررسی ترس از ارزیابی به عنوان میانجی در رابطة پهنای نقش و ساختار سازمانی با فرآیند اثربخشی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1397]
استیری.زهرا
طراحی، ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامة هوش چندگانه برای ورزشکاران رشتة هندبال
[
دوره21,
شماره
4
- زمستانسال
1396]
اسدپور.اسمعيل
ارزیابی نقش تعدیلکننده سبکهای دلبستگی در رابطه بین پاسخگویی ادراکشده همسر و صمیمیت زناشویی
[
دوره28,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اسدزاده.حسن
رابطه خودتنظیمی با تاب آوری تحصیلی با میانجیگری انگیزش خودمختار
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
اسدی یونسی.محمدرضا
ساخت و اعتبار یابی مقیاس اهمالکاری در نماز
[
دوره28,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اسدی.زینب
نقش کمال گرايي و مثبت انديشي والدين، در پيش بيني مهارت هاي اجتماعي
[
دوره24,
شماره
1
- بهارسال
1399]
اسکندری.ریحانه
ادراک از سبکهای والدگری و مؤلفههای شکوفایی در پیش بزرگسالی: نقش واسطهای راهبردهای مدیریت زندگی
[
دوره27,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اسلمی.الهه
طراحی و آزمون الگویی از رابطه شخصیت با اضطراب کرونا با میانجیگری استرس ادراکشده و خودکارآمدی در نوجوانان
[
دوره27,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اسماعیلی نسب.مریم
مقایسة تجربة اجرای روان حالتی (عملکرد اوج) در ورزشکاران نخبه وغیر نخبة ایرانی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1397]
اسماعیلی.مریم
اثربخشی برنامة آموزشی ذهن آگاهی مثبت بر پاسخ به تنیدگی و علائم افسردگی نوجوانان پسر دارای نشانه های افسردگی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
اشرافی.فرزاد
مقایسه سوگیری توجه به حالتهای چهرهای بیان کننده سردرد و سبکهای مقابله با درد در افراد دارای میگرن و افراد سالم
[
دوره27,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
اصغری ابراهیم آباد.محمدجواد
نقش واسطه اي سبک هاي عشق ورزي در رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي و رضايت زناشويي
[
دوره24,
شماره
1
- بهارسال
1399]
اصغری نکاح.سید محسن
مقایسه اثر بخشی روان نمایشگری و درمان شناختی رفتاری گروهی بر ترس از ارزیابی منفی، توجه متمرکز برخود و خود انتقادی در دانشجویان دارای اضطراب اجتماعی
[
دوره25,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اصغری.فرهاد
بررسی رابطه ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه، تمایزیافتگی خود و عملکرد جنسی با تمایل به روابط فرازناشویی
[
دوره25,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
اعرابیان.اقدس
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
افروز.حمیدرضا
درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
افروز.غلامعلی
الگوی ساختاری بهزیستی روانشناختی مادران دانشآموزان کم¬توان ذهنی بر اساس ویژگی¬های فرزندشان با میانجیگری ذهن¬آگاهی
[
دوره26,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
افروز.غلامعلی
اثربخشی برنامۀ توانمندسازی حسی- حرکتی خانواده محور بر مهارتهای زندگی روزمرۀ دانشآموزان با نشانگان داون
[
دوره27,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
افشاری.افروز
کارآمدی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر آسيب بر علايم خلقی و جسمی کودکان دارای سابقۀ آسيب بين فردی
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
افشاری.افروز
اثربخشی آموزش خودحمایتی بر مهارتهای ارتباطی نوجوانان مبتلا به ریزش موی ناشی از شیمیدرمانی/ رادیوتراپی
[
دوره26,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
افشاری.محسن
بررسی ويژگیهای روانسنجی مقیاس چشم انداز زمان آینده و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی
[
دوره22,
شماره
2
- تابستانسال
1397]
افلاکی.الهام
نقش ايجاد الگوهاي منعطف رفتار از طريق مواجهه ارزشمحور در فرآيند رواندرمانگري
[
دوره24,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
اقدامی.زهرا
پیشبینی افکار خودکشی بر اساس کنترل روانشناختی والدین: نقش واسطهای ذهنآگاهی
[
دوره26,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اکبری چرمهینی.صغری
تدوين و ارزيابي اثربخشی بسته توانبخشی شناختی بر کاهش آسيبهای شناختي نوجوانان فعال در فضای مجازی
[
دوره27,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اکبری نژاد.هادی
مقایسه اثربخشی معنادرمانی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب مرگ و کیفیت زندگی زنان با تجربه جراحی پستان
[
دوره28,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اکبری نژاد.هادی
اثربخشی روایتدرمانی بر نگرانی از بدریختی بدن و خودکارآمدی ادراکشده دانشآموزان دختر مبتلا به چاقی و اضافه وزن
[
دوره26,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اکبری نژاد.هادی
اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر بخشش و صمیمیت جنسی زنان آسیبدیده از خیانت زناشویی
[
دوره28,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اکبری نژاد.هادی
اثربخشی آموزش گروهی پذیرش و تعهد بر نشانگان وسواسی- اجباری و اضطراب فراگیر دانشآموزان
[
دوره28,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اکبری نژاد.هادی
مقایسه اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و درمان راهحلمحور کوتاهمدت بر کیفیت زندگی و تابآوری نوجوانان دختر مبتلا به بیماری قلبی
[
دوره27,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اکبری.زهرا
استانداردسازی آزمون هوشی ماتریس وین برای دانش آموزان 13-18 ساله ایرانی
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
اکبری.مهدی
پنج عامل بزرگ شخصیت در پریشانی روانشناختی جمعیت بهبودیافته ازکرونا: نقش تعدیلکننده جنسیت
[
دوره26,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اکرمی. لیلا
نقش واسطه اي سبک هاي فرزندپروري والدين با مشکلات دورة بلوغ
[
دوره24,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
اكبري چرمهيني.صغرا
مقایسه روند تحولی هوش شناختی، هوش هیجانی و هوش معنوی از نوجوانی تا بزرگسالی
[
دوره26,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اكبري چرمهيني.صغرا
تنظيم هيجاني و تابآوري در كودكان داراي اختلال نارسايي توجه/ فزون کنشی
[
دوره26,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
امیری نیا.مریم
تأثیر مهارتهای رفتاردرمانی دیالکتیک بر خودانتقادی و شفقت خود دختران نوجوان با سابقه خودزنی
[
دوره27,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیری.سهراب
تأثیر آزمایشی ارزیابی شناختی و سرکوب گری هیجانی بر کارکردهای اجرایی و حافظه هیجانی بر اساس ابعاد زیستی حساسیت پردازش حسی
[
دوره22,
شماره
1
- بهارسال
1397]
امیری.شعله
تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
امین نژاد.پروین
بررسي روابط ساختاري بين ذهن آگاهي ورزشي و راهبردهاي تنظيم هيجان با اضطراب رقابتي ورزشکاران
[
دوره24,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
امینی.ناصر
مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی و رویکرد پذیرش و تعهد بر تربیت شهروندی در بین کارمندان
[
دوره27,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایزانلو.بلال
ارزیابی نقش تعدیلکننده سبکهای دلبستگی در رابطه بین پاسخگویی ادراکشده همسر و صمیمیت زناشویی
[
دوره28,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایزدی.فاطمه
اثربخشی تلفیقی درمان متمرکز بر شفقت و پذیرش و تعهد بر تبعیت درمانی و تنیدگی والدینی در مادران کودکان اوتیسم
[
دوره28,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایزدی.فاطمه
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی برذهنآگاهی برمدیریت استرس و مهارتهای حل مسئله مادران دارای کودکان کمتوان ذهنی
[
دوره26,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایمانی.مهدی
اثربخشی مداخلهی شفقت خود بر تکانشگری دانشجویان دچار شکست عاطفی
[
دوره26,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایمانی.مهدی
تأثیر مهارتهای رفتاردرمانی دیالکتیک بر خودانتقادی و شفقت خود دختران نوجوان با سابقه خودزنی
[
دوره27,
شماره
4
- زمستانسال
1402]