ق

  • قاسم زاده.سوگند رابطه معلم شاگرد و کمک طلبی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قاسم زاده.سوگند اثربخشی برنامۀ توانمندسازی حسی- حرکتی خانواده محور بر مهارت‌های زندگی روزمرۀ دانش‌آموزان با نشانگان داون [ دوره27, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قاسم زاده.سوگند اثر باورهای انگیزشی و تعلل‏‌ورزی بر خودتنظیمی با نقش واسطه‌‏ای کمک‏‌طلبی در مورد دانش‏‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره25, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قاسم زاده.سوگند بررسی مقایسه اي رابطه طرحواره هاي ناسازگار اولیه با بهزیستی روانشناختی و نقش میانجیگر راهبرد هاي تنظیم شناختی هیجان در دو گروه نوجوانان با و بدون سابقه طلاق والدین [ دوره27, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • قاسمی مقدم. کبری تبیین الگوی پیش‌‌بینی تعارضات زناشویی دانشجویان براساس نیازهای اساسی [ دوره27, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قاسمی.سید علیرضا ساخت و اعتبار یابی مقیاس اهمال‌کاری در نماز [ دوره28, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • قاسمی.محمود ساختار عاملی و ارایة مدل برای تحول مثبت جوانی در نوجوانان ایرانی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • قاسمی.نرجس مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین تجربه مراقبت در کودکی، حساسیت به طرد، پذیرش بی‌قید و شرط خود و تصور از آینده در کودکان و نوجوانان کار [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • قاضی نژاد.نیکو تحليل کيفي تجارب خانوادگي جانبازان اعصاب و روان: يک پژوهش پديدارشناختي [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • قاضي طباطبايي.محمود رابطه سبک تدریس ادراک شده، انگیزش خودمختار و خلاقیت: ارائه مدل خلاقیت بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • قاضي طباطبايي.محمود تحليل چند سطحي ارتباط دانش‏ آموزان با مدرسه از مقطع ابتدايي تا متوسطه [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • قبادی.اکرم نقش واسطه ای شیوه های مقابله با تنیدگی در رابطه بین تفکر خلاق و بهزیستی روان شناختی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • قدم پور.عزت اله ارائه الگوی پیوند با مدرسه بر اساس سبک‌های هویت و جوّ مدرسه با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قدیمی باویل علیائی. نگار روابط ساختاری سبک‌های دلبستگی و نشانه‌های افسردگی اساسی نوجوانان با واسطه‌گری تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری شناختی [ دوره27, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • قربان جهرمی.رضا نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به شناخت و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • قطبی نژاد بهر آسمانی.اورانوس مقايسة اثربخشي روان درمانگري مثبت نگر گروهي و روان نمايشگري بر افزايش نگرش معنوي در زنان مبتلا به درد مزمن [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • قطره سامانی.مهناز مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد همراه با مواجهه و جلوگیری از پاسخ با طرح‌واره درمانی همراه با مواجهه و جلوگیری از پاسخ بر اجتناب تجربه‌ای و کمال‌گرایی در افراد مبتلابه اختلال وسواس-جبری [ دوره28, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • قمرانی.امیر تدوین بسته آموزشی رفتار والدینی بر اساس تجارب زیسته والدین دارای فرزند پیش‌‌دبستانی تیزهوش [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • قنبرلو.سلمان رابطۀ خوش بینی تحصیلی و هوش هیجانی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • قنبری.سعید اثربخشی آموزش رفتاری والدین بر کاهش مشکلات برونی‌سازی شده کودکان 7 تا 9 سال [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • قوماتی پور.نگار خصوصیات روان‌سنجی و ساختارعاملی نسخه فارسی مقیاس راهبردهای مقابله‌ای پیشاقاعدگی [ دوره28, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قیصری.صبا بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس سازمان‌محور در تأثیر وظیفه‌شناسی و توافق‌جویی بر عملکرد وظیفه‌ای و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [ دوره25, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قیصی زاده. یونس مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی و رویکرد پذیرش و تعهد بر تربیت شهروندی در بین کارمندان [ دوره27, شماره 4 - زمستان سال 1402]