آتش افروز.عسکر
آزمایش مدل رابطه التزام تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی، غیبت از مدرسه و عملکرد تحصیلی از طریق نقش میانجیگری پایستگی تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره26,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آتش افروز.عسکر
آزمون مدل ذهن آگاهی و ادراک از محیط کلاس با دلزدگی و آداب گریزی تحصیلی با نقش میانجی خردورزی
[
دوره28,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آتش افروز.عسکر
آزمون مدل رابطه درگیری تحصیلی مبتنی بر عملکرد خانواده با نقش میانجی مسئولیت پذیری و امید تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه اول
[
دوره28,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
آتش افروز.عسگر
مدل يابي رابطة ساختاري امنيت و شادکامي اجتماعي با نقش واسطه اي سرمايه هاي روانشناختي: مورد مطالعه شهر اهواز
[
دوره24,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
آذربایجانی.مسعود
ساخت مقياس بين المللی دينداری با رويکرد مقايسه بين فرهنگی
[
دوره20,
شماره
1
- بهارسال
1395]
آربزی.محسن
رابطه اخلاق وظيفه گرا و اهداف پيشرفت: نقش واسطه اي منبع کنترل
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1400]
آربزی.محسن
خصوصیات روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مدل شش عاملی اهداف پیشرفت دانشآموزان دوره اوّل و دوّم متوسطه
[
دوره26,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آربزی.محسن
بررسی ساختار عاملی و خصوصیات روانسنجی نسخه فارسی مقیاس باورهای ضمنی رقابت
[
دوره27,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آربزی.محسن
تبیین علّی امنیت اجتماعی بر اساس روان آزرده گرایی: نقش واسطه ای ارضاء و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی
[
دوره26,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
آروند.حمید
عوامل ارتقا تابآوری کارکنان پرستاری درگیر در مراقبتهای بالینی از بیماران مبتلا به کووید-19
[
دوره25,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
آریاپوران. سعید
مشکلات روانشناختی مادران کودکان مبتلا به کاستیتوجه-بیشفعالی در دوره کووید-۱۹: نقش حمایت اجتماعی ادارکشده، حل مسئله اجتماعی و تابآوری
[
دوره27,
شماره
1
- بهارسال
1402]
آریانا کیا.المیرا
اثربخشی درمان ترکیبی فعال سازی رفتاری کوتاه مدت و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش نشخوار فکری
[
دوره20,
شماره
2
- تابستانسال
1395]
آزاد فلاح.پرویز
اثر پردازش های فراشناختی بر فعالیت ناحیه ای مغز با توجه به اضطراب و زودانگیختگی
[
دوره20,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
آزاد فلاح.پرویز
مقایسه نظامهای مغزی/رفتاری و مکانیسمهای دفاعی در افراد دارای رگههای افسردگی و اضطراب
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1393]
آزاد فلاح.پرویز
مکانیسم زیربنایی رابطۀ حافظه کاری و هوش سیال
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1393]
آزادفلاح.پرویز
اثر القای عاطفه مثبت بر روی کنش شناختی کلامی با توجه به بعد شخصیتی برونگرایی
[
دوره22,
شماره
4
- زمستانسال
1397]
آزادفلاح.پرویز
گسترش مدل خودتخریبگری با تأکید بر تحولیافتگی من
[
دوره27,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آزادی.محمود
اثر بخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر عزت نفس و خودآگاهی دانشجویان دختر با تجربه شکست عاطفی
[
دوره28,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آسایش.محمدحسن
تبيين مبانی نظری و عملی فن تغيير رفتار سيستمی: ارائه يک فن جديد در مشاوره و روان درمانی
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1400]
آقاجانی.سیف اله
نقش کنترل تکانه، تحریکپذیری و سبک دلبستگی مادران در پیش بینی نشانههای نقص توجه- فزونکنشی کودکان
[
دوره26,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
آقامحمدیان شعرباف.حمیدرضا
نقش صفات مرضی، روانبنههای ناسازگار اوليه و هيجانی در پيشبينی اختلالات شخصيت خوشه C
[
دوره24,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
آقامحمدیان شعرباف.حمیدرضا
نقش نظمجويی شناختی هيجان و تعامل مادر-کودک در پيشبينی بهزيستی روانشناختی مادران دارای کودک ناتوان ذهنی
[
دوره24,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
آقامحمديان شعرباف.حمیدرضا
نقش صفات مرضی شخصیت، طرحوارههای ناسازگار اولیه و طرحوارههای هیجانی در پیشبینی اختلالات شخصیت خوشه B
[
دوره26,
شماره
1
- بهارسال
1401]
آقایی.اصغر
مقایسه اثربخشی بسته آموزشی تعامل کارآمد مادر- نوجوان و آموزش تنظیم هیجان براحساس تنهایی وانعطاف پذیری روانشناختی در دختران نوجوان
[
دوره28,
شماره
4
- زمستانسال
1403]