زارع.حسین
مقایسة الگوی ساختاری پردازش شناختی خودکار بر همجوشی شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
زارع.حسین
اثربخشی برنامة توانبخشی شناختی توجه و حافظه بر فراخنای حافظة کاری واجی و رشد زبان بیانی و دریافتی کودکان کاشت حلزون شده
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
زارع.حسین
اثر توان بخشی شناختی رایانه ای بر بهبود اختلال شناختی خفیف وظرفیت حافظة کاری
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
زارعی.حیدر علی
خلاقیت هیجانی و یادگیری خودراهبر: نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
زردی گیکلو.بهمن
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس جدید صفات چهارگانة تاریک شخصیت
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
زرندی.علیرضا
تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
س
سپهوند.تورج
نقش معنویت محیط کاری و تاب آوری در پیشبینی بهزیستی روانشناختی کارکنان
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
ش
شریفی.علی اکبر
اثربخشی برنامة توانبخشی شناختی توجه و حافظه بر فراخنای حافظة کاری واجی و رشد زبان بیانی و دریافتی کودکان کاشت حلزون شده
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
شریفی.علی اکبر
اثر توان بخشی شناختی رایانه ای بر بهبود اختلال شناختی خفیف وظرفیت حافظة کاری
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
شیخ الاسلامی.راضیه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارضا و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
شیخ الاسلامی.راضیه
رابطة بین سبک دلبستگی و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
شیخ الاسلامی.راضیه
رابطه بین کمالگرایی و بهزیستی فضیلت گرا: نقش واسطه ای خودشفقت ورزی
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
شیخ الاسلامی.راضیه
رابطه هیجان تحصیلی امید و بی صداقتی تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای کمک طلبی تحصیلی
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ص
صادقی.کامبیز
ارتباط ادراک از سبک رهبری مربی و استحکام ذهنی ورزشکاران رشته های برخوردی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
صالح نجفی.مهسا
مفهوم سازی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی براساس مطالعة کیفی داده بنیاد
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
ط
طالبی.سعید
مقایسة الگوی ساختاری پردازش شناختی خودکار بر همجوشی شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ع
عبداللهی.محمد حسین
ساختار عاملی و ارایة مدل برای تحول مثبت جوانی در نوجوانان ایرانی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
عریضی.حمیدرضا
رابطة ویژگیهای انگیزشی شغل با فرسودگی با کاربردهای غیرخطی مدل معادلات ساختاری
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
عزیزی.هاجر
رابطه بین ویژگی های شخصیتی، رفتار اخلاقی و احساس گناه با رفتار شهروندی اجباری
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
عطادخت.اکبر
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس جدید صفات چهارگانة تاریک شخصیت
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
غلامعلی لواسانی.مسعود
مفهوم سازی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی براساس مطالعة کیفی داده بنیاد
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
ف
فتحی آشتیانی.علی
نقش تعدیل کنندۀ ذهن آگاهی در رابطۀ بین افسردگی، اضطراب و تنیدگی با بهزیستی روان شناختی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
فتحی آشتیانی.مینا
رابطة بین سبک دلبستگی و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
فراهانی.محمد تقی
ساختار عاملی و ارایة مدل برای تحول مثبت جوانی در نوجوانان ایرانی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
فولادچنگ.محبوبه
نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ارزشهای فرهنگی (فردگرایی-جمع گرایی) و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
فولادچنگ.محبوبه
رابطه هیجان تحصیلی امید و بی صداقتی تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای کمک طلبی تحصیلی
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ق
قاسمی.محمود
ساختار عاملی و ارایة مدل برای تحول مثبت جوانی در نوجوانان ایرانی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ک
کاکولکی.پریناز
رابطة ویژگیهای انگیزشی شغل با فرسودگی با کاربردهای غیرخطی مدل معادلات ساختاری
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
کدیور.پروین
مفهوم سازی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی براساس مطالعة کیفی داده بنیاد
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
کریمی.رضا
اثر رهبری اصیل بر فرسودگی شغلی با میانجیگری حیطه های زندگی کاری و خودکارآمدی مقابله شغلی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
کشمیری.مرتضی
نقش تعدیل کنندۀ ذهن آگاهی در رابطۀ بین افسردگی، اضطراب و تنیدگی با بهزیستی روان شناختی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ل
لاله.حدیثه
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس جدید صفات چهارگانة تاریک شخصیت
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
م
محققی.حسین
نقش واسطه ای بازخورد خشم در رابطه بین ناگویی هیجان و مهارت های ارتباطی
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
محمدی.حمیده
نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ارزشهای فرهنگی (فردگرایی-جمع گرایی) و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
محمودی کیا.مریم
رابطه تعارض کار- خانواده با فشار روانشناختی و رضایت زندگی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
محمودی.هیوا
رابطه سبک های دلبستگی و گرایش به خودکشی با نقش تعدیل کنندگی خودانتقادی و وابستگی در دانشجویان
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
مرادی.جلیل
ارتباط ادراک از سبک رهبری مربی و استحکام ذهنی ورزشکاران رشته های برخوردی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
مسجدی.نفیسه
رابطه بین ویژگی های شخصیتی، رفتار اخلاقی و احساس گناه با رفتار شهروندی اجباری
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
معاصر.حمید
خلاقیت هیجانی و یادگیری خودراهبر: نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
مقدم زاده.علی
درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی
[
دوره23,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ملکی.مصطفی
نقش واسطه ای بازخورد خشم در رابطه بین ناگویی هیجان و مهارت های ارتباطی
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
مولوی.حسین
تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ن
نادی.محمد علی
رابطه بین ویژگی های شخصیتی، رفتار اخلاقی و احساس گناه با رفتار شهروندی اجباری
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
نبی زاده.صفدر
نقش واسطه ای بازخورد خشم در رابطه بین ناگویی هیجان و مهارت های ارتباطی
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
نعامی.اشواق
اثربخشی برنامة توانبخشی شناختی توجه و حافظه بر فراخنای حافظة کاری واجی و رشد زبان بیانی و دریافتی کودکان کاشت حلزون شده
[
دوره23,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
نعامی.عبدالزهرا
رابطه تعارض کار- خانواده با فشار روانشناختی و رضایت زندگی
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ه
هاشمی.سید اسماعیل
اثر رهبری اصیل بر فرسودگی شغلی با میانجیگری حیطه های زندگی کاری و خودکارآمدی مقابله شغلی
[
دوره23,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
هاشمیان.کیانوش
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله
[
دوره23,
شماره
1
- بهارسال
1398]