ا

  • اژه ای.جواد رابطۀ خوش بینی تحصیلی و هوش هیجانی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • اژه ای.جواد نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به شناخت و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1394]

پ

  • پرهون.هادی عملکرد افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی در تکالیف حافظۀ کاذب [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1394]

ح

  • حجازی.الهه نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به شناخت و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • حیدری.علی عملکرد افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی در تکالیف حافظۀ کاذب [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1394]

خ

  • خدایاری فرد.محمد نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به شناخت و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1394]

ز

  • زارع.حسین رابطۀ باورهای هوشی با خودگردانی در یادگیری [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1394]

ع

  • عبداللهی.محمدحسین عملکرد افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی در تکالیف حافظۀ کاذب [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1394]

غ

  • غلامعلی لواسانی.مسعود رابطۀ خوش بینی تحصیلی و هوش هیجانی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1394]

ق

  • قربان جهرمی.رضا نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به شناخت و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • قنبرلو.سلمان رابطۀ خوش بینی تحصیلی و هوش هیجانی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1394]

م

  • مرادی.علیرضا عملکرد افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی در تکالیف حافظۀ کاذب [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1394]

ن

  • نادری.یزدان عملکرد افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی در تکالیف حافظۀ کاذب [ دوره19, شماره 2 - تابستان سال 1394]