ا

  • احدی.بتول اثربخشی آموزش خودحمایتی بر مهارت‌‌های ارتباطی نوجوانان مبتلا به ریزش موی ناشی از شیمی‌درمانی/ رادیوتراپی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احدی.مائده پنج عامل بزرگ شخصیت در پریشانی روان‌شناختی جمعیت بهبودیافته ازکرونا: نقش تعدیل‌کننده جنسیت [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اربابي.فائزه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر بهزیستی روان شناختی، کیفیت زندگی و تاب آوری در زوجین با تعارضات زناشویی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • افروز.غلامعلی الگوی ساختاری بهزیستی روانشناختی مادران دانش‌آموزان کم¬توان ذهنی بر اساس ویژگی¬های فرزندشان با میانجی‏گری ذهن¬آگاهی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • افشاری.افروز اثربخشی آموزش خودحمایتی بر مهارت‌‌های ارتباطی نوجوانان مبتلا به ریزش موی ناشی از شیمی‌درمانی/ رادیوتراپی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • اقدامی.زهرا پیش‌بینی افکار خودکشی بر اساس کنترل روان‌شناختی والدین: نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اکبری نژاد.هادی اثربخشی روایت‌درمانی بر نگرانی از بدریختی بدن و خودکارآمدی ادراک‌شده دانش‌آموزان دختر مبتلا به چاقی و اضافه وزن [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اکبری.مهدی پنج عامل بزرگ شخصیت در پریشانی روان‌شناختی جمعیت بهبودیافته ازکرونا: نقش تعدیل‌کننده جنسیت [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اكبري چرمهيني.صغرا مقایسه روند تحولی هوش شناختی، هوش هیجانی و هوش معنوی از نوجوانی تا بزرگسالی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اكبري چرمهيني.صغرا تنظيم هيجاني و تاب‌آوري در كودكان داراي اختلال نارسايي توجه/ فزون ‏کنشی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ایزدی.فاطمه اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی برذهن‌آگاهی برمدیریت استرس و مهارت‌های حل مسئله مادران دارای کودکان کم‌توان ذهنی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایمانی.مهدی اثربخشی مداخله‌ی شفقت خود بر تکانشگری دانشجویان دچار شکست عاطفی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]

آ

  • آتش افروز.عسکر آزمایش مدل رابطه التزام تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی، غیبت از مدرسه و عملکرد تحصیلی از طریق نقش میانجیگری پایستگی تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آربزی.محسن تبیین علّی امنیت اجتماعی بر اساس روان آزرده ‏گرایی: نقش واسطه ای ارضاء و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • آربزی.محسن خصوصیات روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مدل شش عاملی اهداف پیشرفت دانش‌آموزان دوره اوّل و دوّم متوسطه [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آقاجانی.سیف اله نقش کنترل تکانه، تحریک‏پذیری و سبک دلبستگی مادران در پیش بینی نشانه‌های نقص توجه- فزون‏کنشی کودکان [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • آقامحمديان شعرباف.حمیدرضا نقش صفات مرضی شخصیت، طرحواره‌های ناسازگار اولیه و طرحواره‌های هیجانی در پیش‌بینی اختلالات شخصیت خوشه B [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]

ب

  • بارانی.حمید تبیین علّی امنیت اجتماعی بر اساس روان آزرده ‏گرایی: نقش واسطه ای ارضاء و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • باصری.احمد رابطه بین اهمالکاری سازمانی و مؤلفه¬های سرمایه روانشناختی در کارکنان: نقش واسطه¬ای تفکر انتقادی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بدخشان. محسن اثربخشی مداخله‌ی شفقت خود بر تکانشگری دانشجویان دچار شکست عاطفی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بدری گرگری.رحیم تأثیر شایستگی اجتماعی هیجانی بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و امیدواری [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بساک نژاد.سودابه نقش واسطه‌ای تمایز خود در رابطه علّی بین افسردگی و رضایت زناشویی زنان متأهل [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بشرپور.سجاد نقش کنترل تکانه، تحریک‏پذیری و سبک دلبستگی مادران در پیش بینی نشانه‌های نقص توجه- فزون‏کنشی کودکان [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • بیگدلی.حسین رابطه بین اهمالکاری سازمانی و مؤلفه¬های سرمایه روانشناختی در کارکنان: نقش واسطه¬ای تفکر انتقادی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]

پ

  • پاکیزه.علی تاثیر بار شناختی بر اعتماد به دیگران: بررسی نقش تعدیلگر تعالی شخصیت [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • پورطالب.نرگس تأثیر شایستگی اجتماعی هیجانی بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و امیدواری [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • پیری.ولی آزمایش مدل رابطه التزام تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی، غیبت از مدرسه و عملکرد تحصیلی از طریق نقش میانجیگری پایستگی تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ت

  • تازیکی. طیبه الگوی ساختاری بهزیستی روانشناختی مادران دانش‌آموزان کم¬توان ذهنی بر اساس ویژگی¬های فرزندشان با میانجی‏گری ذهن¬آگاهی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • توحیدی نیک.حمیدرضا اثربخشی بسته بومی غنی‌‌سازی روابط زناشویی بر پریشانی جنسی زنان [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ج

  • جوکار.بهرام تحلیل روایت خودبخششی در میان دانشجویان ایرانی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

چ

  • چراغی.فرشته تأثیر آموزش مدیر یت اضطراب امتحان بر ذهن‌آگاهی، انعطاف‌پذیری روانشناختی و تاب‌آوری در دانش‌آموزان دارای اضطراب امتحان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ح

  • حاج حسینی.شادی ویژگی‌های روانسنجی و ساختارعاملی نسخه فارسی مقیاس اعتیاد به گوشی هوشمند (SAS) [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حاجلو.نادر نقش کنترل تکانه، تحریک‏پذیری و سبک دلبستگی مادران در پیش بینی نشانه‌های نقص توجه- فزون‏کنشی کودکان [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حامدنیا.مهرداد مدلسازی راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی فراشناختی با یادگیری از طریق همسالان در دانش‌آموزان [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حسنی.جعفر پنج عامل بزرگ شخصیت در پریشانی روان‌شناختی جمعیت بهبودیافته ازکرونا: نقش تعدیل‌کننده جنسیت [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حسینچاری.مسعود تحلیل روایت خودبخششی در میان دانشجویان ایرانی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • حکمتیان فرد.صادق تاثیر بار شناختی بر اعتماد به دیگران: بررسی نقش تعدیلگر تعالی شخصیت [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • حیدری.حسن اثربخشی آموزش برنامه تاب‌آوری پنسیلوانیا بر سبك زندگي تحصيلي: رفتارهای بازدارنده سلامت تحصیلی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حیدری.عادل تاثیر بار شناختی بر اعتماد به دیگران: بررسی نقش تعدیلگر تعالی شخصیت [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]

خ

  • خانی پور.حمید ارتباط طرحواره‌‌های مقابله با استرس و فضایل در عمل با پریشانی روانشناختی در دوره همه‌‌گیری کرونا: نقش میانجی تاب‌‌‌‌آوری [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خدادادی.جمیله تدوین بسته آموزشی رفتار والدینی بر اساس تجارب زیسته والدین دارای فرزند پیش‌‌دبستانی تیزهوش [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خدیرزارع.مریم هنجاریابی پرسشنامه شناخت هایی درباره بدن وسلامتی (کابا) [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • خرم آبادی.راضیه شیوع نشانه‌های ملال پیش‌قاعدگی در زنان ایرانی و رابطه آن با دشواری در تنظیم هیجانی و تغییر شدت علائم طی همه‌گیری کووید 19 [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]

د

  • دارابی. رضا اثربخشی آموزش برنامه تاب‌آوری پنسیلوانیا بر سبك زندگي تحصيلي: رفتارهای بازدارنده سلامت تحصیلی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • داودی.فاطمه نقش صفات مرضی شخصیت، طرحواره‌های ناسازگار اولیه و طرحواره‌های هیجانی در پیش‌بینی اختلالات شخصیت خوشه B [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • داوودی.حسین اثربخشی آموزش برنامه تاب‌آوری پنسیلوانیا بر سبك زندگي تحصيلي: رفتارهای بازدارنده سلامت تحصیلی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]

ر

  • ربیعی.محمد تحلیل شبکه‌ای حوزه‌بندی طرحواره‌های ناسازگار اولیه یانگ: نقد پژوهشی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رحیمی.ریحانه تأثیر آموزش مدیر یت اضطراب امتحان بر ذهن‌آگاهی، انعطاف‌پذیری روانشناختی و تاب‌آوری در دانش‌آموزان دارای اضطراب امتحان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رستمی. سمیرا تحلیل روایت خودبخششی در میان دانشجویان ایرانی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رشید.خسرو مطالعه نقش میانجی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه بین پیوند والدینی و استعداد اعتیاد [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رشیدی.ناصر تحلیل روایت خودبخششی در میان دانشجویان ایرانی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضاپور میرصالج.یاسر مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین تجربه مراقبت در کودکی، حساسیت به طرد، پذیرش بی‌قید و شرط خود و تصور از آینده در کودکان و نوجوانان کار [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • رضایی شریف.علی ساخت و بررسی ویژگی‌‌های روان‌سنجی پرسشنامه ی مشکلات روانشناختی- زناشویی ازدواج در زنان متقاضی طلاق با سابقه ازدواج زودهنگام: یک مطالعه‌‌ ترکیبی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • رضائی. علی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی برذهن‌آگاهی برمدیریت استرس و مهارت‌های حل مسئله مادران دارای کودکان کم‌توان ذهنی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ز

  • زالی زاده.مریم مقایسه تداعی‏ های ضمنی و آشکار مربوط به افسردگی و اضطراب در افراد مبتلا به اختلال خوردن و افراد سالم [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • زاهد.سعیده تأثیر آموزش مدیر یت اضطراب امتحان بر ذهن‌آگاهی، انعطاف‌پذیری روانشناختی و تاب‌آوری در دانش‌آموزان دارای اضطراب امتحان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • زندی.فرزاد هنجاریابی پرسشنامه شناخت هایی درباره بدن وسلامتی (کابا) [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • زينلي پور.مژگان اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر بهزیستی روان شناختی، کیفیت زندگی و تاب آوری در زوجین با تعارضات زناشویی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]

س

  • ساداتی فیروزآبادی. سمیه سادات اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر کارکرد اجرایی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سازگار.مریم اثربخشی بسته بومی غنی‌‌سازی روابط زناشویی بر پریشانی جنسی زنان [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سپهری نسب.زهرا نقش کنترل تکانه، تحریک‏پذیری و سبک دلبستگی مادران در پیش بینی نشانه‌های نقص توجه- فزون‏کنشی کودکان [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • سجادي نژاد.مرضيه السادات مقایسه روند تحولی هوش شناختی، هوش هیجانی و هوش معنوی از نوجوانی تا بزرگسالی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • سرافراز.مهدی رضا اثربخشی مداخله‌ی شفقت خود بر تکانشگری دانشجویان دچار شکست عاطفی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سراوانی.شهرزاد اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر بهزیستی روان شناختی، کیفیت زندگی و تاب آوری در زوجین با تعارضات زناشویی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • سلگی.محمد مدل یابی روابط ساختاری بین ابعاد هویت فردی، اجتماعی و ملی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • سیفی قوزلو. سید جواد ساخت و بررسی ویژگی‌‌های روان‌سنجی پرسشنامه ی مشکلات روانشناختی- زناشویی ازدواج در زنان متقاضی طلاق با سابقه ازدواج زودهنگام: یک مطالعه‌‌ ترکیبی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ش

  • شاکه نیا. زینب رابطه بين حساسیت اضطرابی و باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان در دانشجویان [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • شاهقلیان.مهناز ارتباط طرحواره‌‌های مقابله با استرس و فضایل در عمل با پریشانی روانشناختی در دوره همه‌‌گیری کرونا: نقش میانجی تاب‌‌‌‌آوری [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • شفیعی تبار.مهدیه تنظيم هيجاني و تاب‌آوري در كودكان داراي اختلال نارسايي توجه/ فزون ‏کنشی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • شهنی ییلاق.منیجه آزمایش مدل رابطه التزام تحصیلی با اهمال‌کاری تحصیلی، غیبت از مدرسه و عملکرد تحصیلی از طریق نقش میانجیگری پایستگی تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شیخ الاسلامی.علی ساخت و بررسی ویژگی‌‌های روان‌سنجی پرسشنامه ی مشکلات روانشناختی- زناشویی ازدواج در زنان متقاضی طلاق با سابقه ازدواج زودهنگام: یک مطالعه‌‌ ترکیبی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • شیدعنبرانی.بهناز نقش صفات مرضی شخصیت، طرحواره‌های ناسازگار اولیه و طرحواره‌های هیجانی در پیش‌بینی اختلالات شخصیت خوشه B [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]

ص

  • صافی.محمدهادی مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین تجربه مراقبت در کودکی، حساسیت به طرد، پذیرش بی‌قید و شرط خود و تصور از آینده در کودکان و نوجوانان کار [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • صدری دمیرچی.اسماعیل ساخت و بررسی ویژگی‌‌های روان‌سنجی پرسشنامه ی مشکلات روانشناختی- زناشویی ازدواج در زنان متقاضی طلاق با سابقه ازدواج زودهنگام: یک مطالعه‌‌ ترکیبی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ض

  • ضرغام حاجبی.مجید تحلیل شبکه‌ای حوزه‌بندی طرحواره‌های ناسازگار اولیه یانگ: نقد پژوهشی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • ضرغامی.محمد حسین تحلیل شبکه‌ای حوزه‌بندی طرحواره‌های ناسازگار اولیه یانگ: نقد پژوهشی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ع

  • عابدی.احمد تدوین بسته آموزشی رفتار والدینی بر اساس تجارب زیسته والدین دارای فرزند پیش‌‌دبستانی تیزهوش [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عابدی.میلاد مدلسازی راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی فراشناختی با یادگیری از طریق همسالان در دانش‌آموزان [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • عربزاده.مهدی اثربخشی آموزش برنامه تاب‌آوری پنسیلوانیا بر سبك زندگي تحصيلي: رفتارهای بازدارنده سلامت تحصیلی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • عربزاده.مهدی تأثیر آموزش مدیر یت اضطراب امتحان بر ذهن‌آگاهی، انعطاف‌پذیری روانشناختی و تاب‌آوری در دانش‌آموزان دارای اضطراب امتحان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عزیزپوریان.علی حسن رابطه بين حساسیت اضطرابی و باورهای فراشناختی با اضطراب امتحان در دانشجویان [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علیپور.احمد مقایسه تداعی‏ های ضمنی و آشکار مربوط به افسردگی و اضطراب در افراد مبتلا به اختلال خوردن و افراد سالم [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علیزاده فرد.سوسن مقایسه تداعی‏ های ضمنی و آشکار مربوط به افسردگی و اضطراب در افراد مبتلا به اختلال خوردن و افراد سالم [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ف

  • فتح تبار فیروزجایی.کاظم مدلسازی راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی فراشناختی با یادگیری از طریق همسالان در دانش‌آموزان [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • فتحی آشتیانی.علی ویژگی‌های روانسنجی و ساختارعاملی نسخه فارسی مقیاس اعتیاد به گوشی هوشمند (SAS) [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • فتی.لادن ویژگی‌های روانسنجی و ساختارعاملی نسخه فارسی مقیاس اعتیاد به گوشی هوشمند (SAS) [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • فولادچنگ.محبوبه پیش‌بینی افکار خودکشی بر اساس کنترل روان‌شناختی والدین: نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • فولادچنگ.محبوبه تبیین علّی امنیت اجتماعی بر اساس روان آزرده ‏گرایی: نقش واسطه ای ارضاء و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • فولادچنگ.محبوبه تحلیل روایت خودبخششی در میان دانشجویان ایرانی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • فولادچنگ.محبوبه خصوصیات روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مدل شش عاملی اهداف پیشرفت دانش‌آموزان دوره اوّل و دوّم متوسطه [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ق

  • قاسم زاده.سوگند رابطه معلم شاگرد و کمک طلبی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • قاسمی.نرجس مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط بین تجربه مراقبت در کودکی، حساسیت به طرد، پذیرش بی‌قید و شرط خود و تصور از آینده در کودکان و نوجوانان کار [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • قدم پور.عزت اله ارائه الگوی پیوند با مدرسه بر اساس سبک‌های هویت و جوّ مدرسه با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قمرانی.امیر تدوین بسته آموزشی رفتار والدینی بر اساس تجارب زیسته والدین دارای فرزند پیش‌‌دبستانی تیزهوش [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ک

  • کرمی.دکتر جهانگیر الگوی ساختاری بهزیستی روانشناختی مادران دانش‌آموزان کم¬توان ذهنی بر اساس ویژگی¬های فرزندشان با میانجی‏گری ذهن¬آگاهی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کریمی.مجید مطالعه نقش میانجی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه بین پیوند والدینی و استعداد اعتیاد [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • کشیر نوکنده.فاطمه واسطه گری انگیزش پیشرفت در رابطه بین هویت ورزشی با عملکرد ورزشی نوجوانان ورزشکار [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کیخسروانی.مولود اثربخشی بسته بومی غنی‌‌سازی روابط زناشویی بر پریشانی جنسی زنان [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

گ

  • گل.علیرضا نقش صفات مرضی شخصیت، طرحواره‌های ناسازگار اولیه و طرحواره‌های هیجانی در پیش‌بینی اختلالات شخصیت خوشه B [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]

م

  • محمدی.اعظم اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی برذهن‌آگاهی برمدیریت استرس و مهارت‌های حل مسئله مادران دارای کودکان کم‌توان ذهنی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مخبری.علیرضا هنجاریابی پرسشنامه شناخت هایی درباره بدن وسلامتی (کابا) [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مرآتی.علیرضا ارائه الگوی پیوند با مدرسه بر اساس سبک‌های هویت و جوّ مدرسه با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مردانی.مریم نقش واسطه‌ای تمایز خود در رابطه علّی بین افسردگی و رضایت زناشویی زنان متأهل [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مرقاتی خویی.عفت اثربخشی بسته بومی غنی‌‌سازی روابط زناشویی بر پریشانی جنسی زنان [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • معصومی. معصومه تحلیل شبکه‌ای حوزه‌بندی طرحواره‌های ناسازگار اولیه یانگ: نقد پژوهشی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • ملک پور.مختار تدوین بسته آموزشی رفتار والدینی بر اساس تجارب زیسته والدین دارای فرزند پیش‌‌دبستانی تیزهوش [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • منصور زاده.سارا تاثیر بار شناختی بر اعتماد به دیگران: بررسی نقش تعدیلگر تعالی شخصیت [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • منصوری کریانی.رضا نقش واسطه‌ای تمایز خود در رابطه علّی بین افسردگی و رضایت زناشویی زنان متأهل [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • موسوی شریف.سمانه سادات رابطه معلم شاگرد و کمک طلبی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • موسوی.سیده زهرا شیوع نشانه‌های ملال پیش‌قاعدگی در زنان ایرانی و رابطه آن با دشواری در تنظیم هیجانی و تغییر شدت علائم طی همه‌گیری کووید 19 [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • مومنی.خدامراد الگوی ساختاری بهزیستی روانشناختی مادران دانش‌آموزان کم¬توان ذهنی بر اساس ویژگی¬های فرزندشان با میانجی‏گری ذهن¬آگاهی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مهدوی میدانی. محمد ارتباط طرحواره‌‌های مقابله با استرس و فضایل در عمل با پریشانی روانشناختی در دوره همه‌‌گیری کرونا: نقش میانجی تاب‌‌‌‌آوری [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ن

  • نرگسی.فریده هنجاریابی پرسشنامه شناخت هایی درباره بدن وسلامتی (کابا) [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نژادحمدی.ندا تأثیر آموزش مدیر یت اضطراب امتحان بر ذهن‌آگاهی، انعطاف‌پذیری روانشناختی و تاب‌آوری در دانش‌آموزان دارای اضطراب امتحان [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نقش.زهرا رابطه معلم شاگرد و کمک طلبی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • نقی‌زاده علمداری.ماهک اثربخشی روایت‌درمانی بر نگرانی از بدریختی بدن و خودکارآمدی ادراک‌شده دانش‌آموزان دختر مبتلا به چاقی و اضافه وزن [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نوذری.علی مطالعه نقش میانجی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه بین پیوند والدینی و استعداد اعتیاد [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نیک راد.لیلا رابطه بین اهمالکاری سازمانی و مؤلفه¬های سرمایه روانشناختی در کارکنان: نقش واسطه¬ای تفکر انتقادی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]

و

  • ولی پور.محمد نقش صفات مرضی شخصیت، طرحواره‌های ناسازگار اولیه و طرحواره‌های هیجانی در پیش‌بینی اختلالات شخصیت خوشه B [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]

ه

  • هاشمي سنجاني.امير اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر بهزیستی روان شناختی، کیفیت زندگی و تاب آوری در زوجین با تعارضات زناشویی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • همایونی.علیرضا واسطه گری انگیزش پیشرفت در رابطه بین هویت ورزشی با عملکرد ورزشی نوجوانان ورزشکار [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ی

  • یارمحمدی واصل.مسیب مطالعه نقش میانجی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه بین پیوند والدینی و استعداد اعتیاد [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]