• صفحه اصلی
  • درباره رایمگ
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 21
  • شماره4 دوره21
  • 4
    شماره 4 دوره 21 زمستان 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی دیدگاه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی درباره معرفت‌شناسی شخصی: یک مطالعه کیفی
        زهرا تنها پروین کدیور محمدحسین عبداللهی جعفر حسنی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه دلبستگی بزرگسالی و دلبستگی به خدا با سلامت روانشناختی با میانجیگری تاب‌آوری
        جلیل باباپور خیرالدین حمید پورشریفی باقر غباری بناب زینب خانجانی محسن بهرامی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثربخشی برنامۀ آموزش پذیرش و تعهد بر پذیرش کودکان اتیستیک توسط مادران
        احمد به پژوه مسعود غلامعلی لواسانی سارا پازکی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اثربخشی آموزش سه وجهی اشترنبرگ بر بهبود مهارتهای خواندن کودکان نارساخوان
        معصومه فارسی نژاد الهه حجازی جواد اژه ای
        20.1001.1.18808436.1396.21.4.1.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی رابطه کمال‌گرایی و سازگاری هیجانی با نقش واسطه باورهای انگیزشی
        عاطفه سرشار قوام ملتفت فریبرز نیکدل
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - رابطه بین بیش‌درگیری والدین و رفتار غیرمولد تحصیلی فرزندان
        مینا مهبد محبوبه فولادچنگ
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - طراحی، ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هوش چندگانه برای ورزشکاران رشته هندبال
        محمدرضا شهابی کاسب فاطمه چشمی زهرا استیری محمدرضا محمدی رسول زیدآبادی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات رایمگ است.
حق نشر © 1404-1396

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره رایمگ| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • Ricest
  • عضویت/ ورود
  • email