ا

  • ابوالمعالی.خدیجه تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • اژه ای.جواد هویت تحصیلی دانشجویان ایرانی: یک مطالعة کیفی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اژه ای.جواد درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اسماعیلی.مریم اثربخشی برنامة آموزشی ذهن آگاهی مثبت بر پاسخ به تنیدگی و علائم افسردگی نوجوانان پسر دارای نشانه های افسردگی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • اعرابیان.اقدس تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • افروز.حمیدرضا درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • امیری.شعله تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]

آ

  • آریانپور.حمیدرضا هویت تحصیلی دانشجویان ایرانی: یک مطالعة کیفی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ب

  • بارانی.حمید رابطه هیجان تحصیلی امید و بی صداقتی تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای کمک طلبی تحصیلی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بشلیده.کیومرث اثر رهبری اصیل بر فرسودگی شغلی با میانجیگری حیطه های زندگی کاری و خودکارآمدی مقابله شغلی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • بشلیده.کیومرث رابطة توانمندسازی ساختاری و رفتار شهروندی سازمانی: با نقش میانجی فرسودگی شغلی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • بهرامی.علیرضا ارتباط ادراک از سبک رهبری مربی و استحکام ذهنی ورزشکاران رشته های برخوردی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]

پ

  • پری زاده.سیما رابطة توانمندسازی ساختاری و رفتار شهروندی سازمانی: با نقش میانجی فرسودگی شغلی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ج

  • جلالی.پیوند نقش تعدیل کنندۀ ذهن آگاهی در رابطۀ بین افسردگی، اضطراب و تنیدگی با بهزیستی روان شناختی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ح

  • حجازی.الهه هویت تحصیلی دانشجویان ایرانی: یک مطالعة کیفی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • حجازی.الهه مفهوم سازی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی براساس مطالعة کیفی داده بنیاد [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • حجازی.الهه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • حشم دار.سارا اثر توان بخشی شناختی رایانه ای بر بهبود اختلال شناختی خفیف وظرفیت حافظة کاری [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]

خ

  • خرمائی.فرهاد رابطه هیجان تحصیلی امید و بی صداقتی تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای کمک طلبی تحصیلی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ر

  • رستگار.احمد مقایسة الگوی ساختاری پردازش شناختی خودکار بر همجوشی شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • رضوی اصطهباناتی.زینب السادات ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارضا و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]

ز

  • زارع.حسین مقایسة الگوی ساختاری پردازش شناختی خودکار بر همجوشی شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • زارع.حسین اثربخشی برنامة توانبخشی شناختی توجه و حافظه بر فراخنای حافظة کاری واجی و رشد زبان بیانی و دریافتی کودکان کاشت حلزون شده [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • زارع.حسین اثر توان بخشی شناختی رایانه ای بر بهبود اختلال شناختی خفیف وظرفیت حافظة کاری [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • زارعی.حیدر علی خلاقیت هیجانی و یادگیری خودراهبر: نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • زردی گیکلو.بهمن بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس جدید صفات چهارگانة تاریک شخصیت [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • زرندی.علیرضا تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]

س

  • سپهوند.تورج نقش معنویت محیط کاری و تاب آوری در پیشبینی بهزیستی روانشناختی کارکنان [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ش

  • شریفی.علی اکبر اثربخشی برنامة توانبخشی شناختی توجه و حافظه بر فراخنای حافظة کاری واجی و رشد زبان بیانی و دریافتی کودکان کاشت حلزون شده [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • شریفی.علی اکبر اثر توان بخشی شناختی رایانه ای بر بهبود اختلال شناختی خفیف وظرفیت حافظة کاری [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • شیخ الاسلامی.راضیه ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارضا و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • شیخ الاسلامی.راضیه رابطة بین سبک دلبستگی و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • شیخ الاسلامی.راضیه رابطه بین کمالگرایی و بهزیستی فضیلت گرا: نقش واسطه ای خودشفقت ورزی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • شیخ الاسلامی.راضیه رابطه هیجان تحصیلی امید و بی صداقتی تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای کمک طلبی تحصیلی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ص

  • صادقی.کامبیز ارتباط ادراک از سبک رهبری مربی و استحکام ذهنی ورزشکاران رشته های برخوردی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • صالح نجفی.مهسا مفهوم سازی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی براساس مطالعة کیفی داده بنیاد [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]

ط

  • طالبی.سعید مقایسة الگوی ساختاری پردازش شناختی خودکار بر همجوشی شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]

ع

  • عبداللهی.محمد حسین ساختار عاملی و ارایة مدل برای تحول مثبت جوانی در نوجوانان ایرانی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • عریضی.حمیدرضا رابطة ویژگیهای انگیزشی شغل با فرسودگی با کاربردهای غیرخطی مدل معادلات ساختاری [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • عزیزی.هاجر رابطه بین ویژگی های شخصیتی، رفتار اخلاقی و احساس گناه با رفتار شهروندی اجباری [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • عطادخت.اکبر بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس جدید صفات چهارگانة تاریک شخصیت [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]

غ

ف

  • فتحی آشتیانی.علی نقش تعدیل کنندۀ ذهن آگاهی در رابطۀ بین افسردگی، اضطراب و تنیدگی با بهزیستی روان شناختی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • فتحی آشتیانی.مینا رابطة بین سبک دلبستگی و بهزیستی روانشناختی: نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • فراهانی.محمد تقی ساختار عاملی و ارایة مدل برای تحول مثبت جوانی در نوجوانان ایرانی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • فولادچنگ.محبوبه نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ارزشهای فرهنگی (فردگرایی-جمع گرایی) و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • فولادچنگ.محبوبه رابطه هیجان تحصیلی امید و بی صداقتی تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای کمک طلبی تحصیلی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]

ق

  • قاسمی.محمود ساختار عاملی و ارایة مدل برای تحول مثبت جوانی در نوجوانان ایرانی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ک

  • کاکولکی.پریناز رابطة ویژگیهای انگیزشی شغل با فرسودگی با کاربردهای غیرخطی مدل معادلات ساختاری [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • کدیور.پروین مفهوم سازی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی براساس مطالعة کیفی داده بنیاد [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • کریمی.رضا اثر رهبری اصیل بر فرسودگی شغلی با میانجیگری حیطه های زندگی کاری و خودکارآمدی مقابله شغلی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • کشمیری.مرتضی نقش تعدیل کنندۀ ذهن آگاهی در رابطۀ بین افسردگی، اضطراب و تنیدگی با بهزیستی روان شناختی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]

ل

  • لاله.حدیثه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس جدید صفات چهارگانة تاریک شخصیت [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]

م

  • محققی.حسین نقش واسطه ای بازخورد خشم در رابطه بین ناگویی هیجان و مهارت های ارتباطی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • محمدی.حمیده نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ارزشهای فرهنگی (فردگرایی-جمع گرایی) و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • محمودی کیا.مریم رابطه تعارض کار- خانواده با فشار روانشناختی و رضایت زندگی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • محمودی.هیوا رابطه سبک های دلبستگی و گرایش به خودکشی با نقش تعدیل کنندگی خودانتقادی و وابستگی در دانشجویان [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مرادی.جلیل ارتباط ادراک از سبک رهبری مربی و استحکام ذهنی ورزشکاران رشته های برخوردی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • مسجدی.نفیسه رابطه بین ویژگی های شخصیتی، رفتار اخلاقی و احساس گناه با رفتار شهروندی اجباری [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • معاصر.حمید خلاقیت هیجانی و یادگیری خودراهبر: نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • مقدم زاده.علی درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • ملکی.مصطفی نقش واسطه ای بازخورد خشم در رابطه بین ناگویی هیجان و مهارت های ارتباطی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • مولوی.حسین تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]

ن

  • نادی.محمد علی رابطه بین ویژگی های شخصیتی، رفتار اخلاقی و احساس گناه با رفتار شهروندی اجباری [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • نبی زاده.صفدر نقش واسطه ای بازخورد خشم در رابطه بین ناگویی هیجان و مهارت های ارتباطی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نعامی.اشواق اثربخشی برنامة توانبخشی شناختی توجه و حافظه بر فراخنای حافظة کاری واجی و رشد زبان بیانی و دریافتی کودکان کاشت حلزون شده [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • نعامی.عبدالزهرا رابطه تعارض کار- خانواده با فشار روانشناختی و رضایت زندگی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]

ه

  • هاشمی.سید اسماعیل اثر رهبری اصیل بر فرسودگی شغلی با میانجیگری حیطه های زندگی کاری و خودکارآمدی مقابله شغلی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • هاشمیان.کیانوش تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]

ی

  • یزدانی.فرزانه ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارضا و ناکامی نیازهای بنیادین روانشناختی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • یزدانی.فرزانه رابطه بین کمالگرایی و بهزیستی فضیلت گرا: نقش واسطه ای خودشفقت ورزی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • یزدانی.محمد اثربخشی برنامة آموزشی ذهن آگاهی مثبت بر پاسخ به تنیدگی و علائم افسردگی نوجوانان پسر دارای نشانه های افسردگی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]