ا

  • ابراهیمی. گل نوش پیش بینی تاب‌آوری از سبک‌های دلبستگی و تنظیم شناختی هیجان زنان دارای تجربه سوگ همسر [ دوره27, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ابراهیمی.لقمان تعیین اثربخشی آموزش گروهی خودارزشمندی بر اساس الگوی مبتنی بر اعتباریابی انسان بر افزایش میزان رضایت زناشویی [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • ابوالمعالی الحسینی.خدیجه تبيين اثر ميزان تحصيلات والدين بر خودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه براساس نقش ميانجي گر کيفيت رابطه والد-فرزند [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • ابوالمعالی.خدیجه تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • ابوسعیدی.سهیل رابطه شیوه‌های والدگری ادراک شده و انعطاف‌پذیری شناختی در دانشجویان؛ نقش میانجی سبک‌های هویت [ دوره28, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • احدی.بتول اثربخشی آموزش خودحمایتی بر مهارت‌‌های ارتباطی نوجوانان مبتلا به ریزش موی ناشی از شیمی‌درمانی/ رادیوتراپی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • احدی.مائده پنج عامل بزرگ شخصیت در پریشانی روان‌شناختی جمعیت بهبودیافته ازکرونا: نقش تعدیل‌کننده جنسیت [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • احمدی.صدیقه ارزیابی نقش تعدیل‌‌کننده سبک‌‌های دلبستگی در رابطه بین پاسخگویی ادراک‌‌شده همسر و صمیمیت زناشویی [ دوره28, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ادیب نیا. فائزه تدوين و ارزيابي اثربخشی بسته توانبخشی شناختی بر کاهش آسيب‌های شناختي نوجوانان فعال در فضای مجازی [ دوره27, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اربابي.فائزه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر بهزیستی روان شناختی، کیفیت زندگی و تاب آوری در زوجین با تعارضات زناشویی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • ارتقایی.حمیده عوامل ارتقا تاب‌آوری کارکنان پرستاری درگیر در مراقبت‌های بالینی از بیماران مبتلا به کووید-19 [ دوره25, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ارمی.حسن ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در نوجوانان مبتلابه بیماری قلبی مادرزادی [ دوره25, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ازخوش.منوچهر طراحی پروتکل مشاوره توان‌بخشی مبتنی بر روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت بر اساس تجارب افراد دارای آلبینیسم: یک مطالعه ترکیبی [ دوره27, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اژه ای.جواد مقایسه اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی-رفتاری بر کاهش علائم اضطراب مادران دارای کودکان اتیسم [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • اژه ای.جواد بررسی ويژگیهای روانسنجی سياهۀ خودتنظيمی نوجوانی در دانش آموزان دختر دبيرستانی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • اژه ای.جواد مدل علي تاثیر دلبستگي بر پیشرفت تحصیلي با نقش واسطه ای کنجکاوی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1393]
  • اژه ای.جواد نگرش به زمان در نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ کیفی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1396]
  • اژه ای.جواد رابطه سبک تدریس ادراک شده، انگیزش خودمختار و خلاقیت: ارائه مدل خلاقیت بر اساس نظریه خودتعیین‌گری [ دوره17, شماره 4 - زمستان سال 1392]
  • اژه ای.جواد طراحي بستة آموزشي مبتني بر ذهن آگاهي و اثر بخشي بهزيستي روان شناختي و حرمت خود در نوجوانان افغانستاني مقيم ايران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اژه ای.جواد اثربخشي برنامه آموزشي حافظة فعال واج محور بر بهبود توانايي خواندن دانش آموزان نارساخوان [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اژه ای.جواد رابطۀ خوش بینی تحصیلی و هوش هیجانی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره19, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • اژه ای.جواد اثربخشی آموزش سه وجهی اشترنبرگ بر بهبود مهارتهای خواندن کودکان نارساخوان [ دوره21, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • اژه ای.جواد استانداردسازی آزمون هوشی ماتریس وین برای دانش آموزان 13-18 ساله ایرانی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • اژه ای.جواد تحليل چند سطحي ارتباط دانش‏ آموزان با مدرسه از مقطع ابتدايي تا متوسطه [ دوره20, شماره 4 - زمستان سال 1395]
  • اژه ای.جواد اثربخشی آموزش رویکرد هیجان مدار بر دلزدگی زناشویی و میل به طلاق در زوج ها [ دوره22, شماره 4 - زمستان سال 1397]
  • اژه ای.جواد معرفی کتاب: درمان کوتاه مدت راه حل محور [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • اژه ای.جواد بررسی ويژگیهای روانسنجی مقیاس چشم انداز زمان آینده و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • اژه ای.جواد نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به شناخت و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی [ دوره19, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • اژه ای.جواد مکانیسم زیربنایی رابطۀ حافظه کاری و هوش سیال [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1393]
  • اژه ای.جواد هویت تحصیلی دانشجویان ایرانی: یک مطالعة کیفی [ دوره23, شماره 3 - پاییز سال 1398]
  • اژه ای.جواد تحليل کيفي تجارب خانوادگي جانبازان اعصاب و روان: يک پژوهش پديدارشناختي [ دوره24, شماره 2 - تابستان سال 1399]
  • اژه ای.جواد درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • اژه ای.جواد بررسی اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر نظریۀ انتخاب و واقعیت درمانگری بر افزایش سازگاری اجتماعی و خود- تنظیمی در نوجوانان [ دوره21, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • اژه ای.جواد تحليل پديدارشناسي ادراک دانش آموزان از ويژگي ها و کنش هاي مؤثر معلم در رابطة معلم - دانش آموز [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد معرفی کتاب [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.جواد نقش واسطه ای تاب آوری در ارتباط اضطراب مرگ و سلامت عمومی نوجوانان مهاجر عراقی متأثر از جنگ با داعش [ دوره22, شماره 3 - پاییز سال 1397]
  • اژه ای.جواد گزارش و خبر [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اژه ای.عاطفه بررسی ترس از ارزیابی به عنوان میانجی در رابطة پهنای نقش و ساختار سازمانی با فرآیند اثربخشی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • استیری.زهرا طراحی، ساخت و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامة هوش چندگانه برای ورزشکاران رشتة هندبال [ دوره21, شماره 4 - زمستان سال 1396]
  • اسدپور.اسمعيل ارزیابی نقش تعدیل‌‌کننده سبک‌‌های دلبستگی در رابطه بین پاسخگویی ادراک‌‌شده همسر و صمیمیت زناشویی [ دوره28, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اسدزاده.حسن رابطه خودتنظیمی با تاب آوری تحصیلی با میانجیگری انگیزش خودمختار [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • اسدی یونسی.محمدرضا ساخت و اعتبار یابی مقیاس اهمال‌کاری در نماز [ دوره28, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اسدی.زینب نقش کمال گرايي و مثبت انديشي والدين، در پيش بيني مهارت هاي اجتماعي [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اسکندری.ریحانه ادراک از سبک‌های والدگری و مؤلفه‌های شکوفایی در پیش بزرگسالی: نقش واسطه‌ای راهبردهای مدیریت زندگی [ دوره27, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسلمی.الهه طراحی و آزمون الگویی از رابطه شخصیت با اضطراب کرونا با میانجی‌گری استرس ادراک‌شده و خودکارآمدی در نوجوانان [ دوره27, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اسماعیلی نسب.مریم مقایسة تجربة اجرای روان حالتی (عملکرد اوج) در ورزشکاران نخبه وغیر نخبة ایرانی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • اسماعیلی.مریم اثربخشی برنامة آموزشی ذهن آگاهی مثبت بر پاسخ به تنیدگی و علائم افسردگی نوجوانان پسر دارای نشانه های افسردگی [ دوره23, شماره 2 - تابستان سال 1398]
  • اشرافی.فرزاد مقایسه سوگیری توجه به حالت‌های چهره‌ای بیان کننده سردرد و سبک‌های مقابله با درد در افراد دارای میگرن و افراد سالم [ دوره27, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • اصغری ابراهیم آباد.محمدجواد نقش واسطه اي سبک هاي عشق ورزي در رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي و رضايت زناشويي [ دوره24, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • اصغری نکاح.سید محسن مقایسه اثر بخشی روان نمایشگری و درمان شناختی رفتاری گروهی بر ترس از ارزیابی منفی، توجه متمرکز برخود و خود انتقادی در دانشجویان دارای اضطراب اجتماعی [ دوره25, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اصغری.فرهاد بررسی رابطه ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه، تمایزیافتگی خود و عملکرد جنسی با تمایل به روابط فرازناشویی [ دوره25, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • اعرابیان.اقدس تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط والد-فرزند با میانجیگری تاب آوری و توانایی حل مسئله [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • افروز.حمیدرضا درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی ایرانی: یک مطالعه کیفی [ دوره23, شماره 4 - زمستان سال 1398]
  • افروز.غلامعلی اثربخشی برنامۀ توانمندسازی حسی- حرکتی خانواده محور بر مهارت‌های زندگی روزمرۀ دانش‌آموزان با نشانگان داون [ دوره27, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • افروز.غلامعلی الگوی ساختاری بهزیستی روانشناختی مادران دانش‌آموزان کم¬توان ذهنی بر اساس ویژگی¬های فرزندشان با میانجی‏گری ذهن¬آگاهی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • افشاری.افروز کارآمدی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر آسيب بر علايم خلقی و جسمی کودکان دارای سابقۀ آسيب بين فردی [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • افشاری.افروز اثربخشی آموزش خودحمایتی بر مهارت‌‌های ارتباطی نوجوانان مبتلا به ریزش موی ناشی از شیمی‌درمانی/ رادیوتراپی [ دوره26, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • افشاری.محسن بررسی ويژگیهای روانسنجی مقیاس چشم انداز زمان آینده و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی [ دوره22, شماره 2 - تابستان سال 1397]
  • افلاکی.الهام نقش ايجاد الگوهاي منعطف رفتار از طريق مواجهه ارزشمحور در فرآيند رواندرمانگري [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • اقدامی.زهرا پیش‌بینی افکار خودکشی بر اساس کنترل روان‌شناختی والدین: نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اکبری چرمهینی.صغری تدوين و ارزيابي اثربخشی بسته توانبخشی شناختی بر کاهش آسيب‌های شناختي نوجوانان فعال در فضای مجازی [ دوره27, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اکبری نژاد.هادی اثربخشی روایت‌درمانی بر نگرانی از بدریختی بدن و خودکارآمدی ادراک‌شده دانش‌آموزان دختر مبتلا به چاقی و اضافه وزن [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اکبری نژاد.هادی مقایسه اثربخشی معنادرمانی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب مرگ و کیفیت زندگی زنان با تجربه جراحی پستان [ دوره28, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اکبری نژاد.هادی اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر بخشش و صمیمیت جنسی زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی [ دوره28, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اکبری نژاد.هادی اثربخشی آموزش گروهی پذیرش و تعهد بر نشانگان وسواسی- اجباری و اضطراب فراگیر دانش‏‌آموزان [ دوره28, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اکبری نژاد.هادی مقایسه اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و درمان راه‌حل‌محور کوتاه‌مدت بر کیفیت زندگی و تاب‌آوری نوجوانان دختر مبتلا به بیماری قلبی [ دوره27, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • اکبری.زهرا استانداردسازی آزمون هوشی ماتریس وین برای دانش آموزان 13-18 ساله ایرانی [ دوره20, شماره 2 - تابستان سال 1395]
  • اکبری.مهدی پنج عامل بزرگ شخصیت در پریشانی روان‌شناختی جمعیت بهبودیافته ازکرونا: نقش تعدیل‌کننده جنسیت [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اکرمی. لیلا نقش واسطه اي سبک هاي فرزندپروري والدين با مشکلات دورة بلوغ [ دوره24, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • اكبري چرمهيني.صغرا مقایسه روند تحولی هوش شناختی، هوش هیجانی و هوش معنوی از نوجوانی تا بزرگسالی [ دوره26, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اكبري چرمهيني.صغرا تنظيم هيجاني و تاب‌آوري در كودكان داراي اختلال نارسايي توجه/ فزون ‏کنشی [ دوره26, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • امیری نیا.مریم تأثیر مهارتهای رفتاردرمانی دیالکتیک بر خودانتقادی و شفقت خود دختران نوجوان با سابقه خودزنی [ دوره27, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیری.سهراب تأثیر آزمایشی ارزیابی شناختی و سرکوب گری هیجانی بر کارکردهای اجرایی و حافظه هیجانی بر اساس ابعاد زیستی حساسیت پردازش حسی [ دوره22, شماره 1 - بهار سال 1397]
  • امیری.شعله تنوع و سرعت استقرار فرآیندها و راهبردهای نظم بخش هیجان های غم، خشم، ترس و درد در کودکان: یک مطالعة کيفی [ دوره23, شماره 1 - بهار سال 1398]
  • امین نژاد.پروین بررسي روابط ساختاري بين ذهن آگاهي ورزشي و راهبردهاي تنظيم هيجان با اضطراب رقابتي ورزشکاران [ دوره24, شماره 3 - پاییز سال 1399]
  • امینی.ناصر مقایسه اثربخشی واقعیت درمانی و رویکرد پذیرش و تعهد بر تربیت شهروندی در بین کارمندان [ دوره27, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایزانلو.بلال ارزیابی نقش تعدیل‌‌کننده سبک‌‌های دلبستگی در رابطه بین پاسخگویی ادراک‌‌شده همسر و صمیمیت زناشویی [ دوره28, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایزدی.فاطمه اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی برذهن‌آگاهی برمدیریت استرس و مهارت‌های حل مسئله مادران دارای کودکان کم‌توان ذهنی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایزدی.فاطمه اثربخشی تلفیقی درمان متمرکز بر شفقت و پذیرش و تعهد بر تبعیت درمانی و تنیدگی والدینی در مادران کودکان اوتیسم [ دوره28, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمانی.مهدی اثربخشی مداخله‌ی شفقت خود بر تکانشگری دانشجویان دچار شکست عاطفی [ دوره26, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایمانی.مهدی تأثیر مهارتهای رفتاردرمانی دیالکتیک بر خودانتقادی و شفقت خود دختران نوجوان با سابقه خودزنی [ دوره27, شماره 4 - زمستان سال 1402]