احمدی.رضا
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
اکبری نژاد.هادی
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ب
بهمنی.بهمن
تاثیر بازیدرمانی دلبستگیمحور بر کارکرد تاملی والدین و تنظیم هیجانی کودکان دارای مشکلات برونیسازیشده
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پ
پورطالب.نرگس
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پورمحسنی.فرشته
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ت
تسنیمی. مهشاد
مدل ساختاری پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی براساس صفات شخصیت: نقش میانجیگر خود تنظیمی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
تعلیم دهنده.سمانه
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
تولايي.فاطمه
پيشبينی قلدری سايبری براساس صفات تاريك شخصيت، خودافشايی آنلاين و دشواری در تنظيم هيجان: نقش ميانجی عزت نفس در دانشآموزان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ج
جعفری.پروین
تاثیر بازیدرمانی دلبستگیمحور بر کارکرد تاملی والدین و تنظیم هیجانی کودکان دارای مشکلات برونیسازیشده
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جعفری.عیسی
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جوربنیان. خدیجه
الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
چ
چرامی.مریم
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ح
حسینی المدنی.سید علی
مدل ساختاری پیش بینی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی براساس صفات شخصیت: نقش میانجیگر خود تنظیمی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسینی المدنی.سیدعلی
رابطه آسیبهای دوران کودکی و محیط بیاعتبارساز با پرخوری افراطی: مدلیابی میانجیگری ناگویی هیجانی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حفاظی طرقبه.لیلا
نقش میانجی ذهنیسازی و شفقت به خود در رابطه بین سبکهای دلبستگی با افکار خودکشی در نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
د
درخشان. معراج
بررسی نقش واسطه¬گری شناخت اجتماعی در بین ذهن آگاهی و اشتیاق تحصیلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رضایی. علی محمد
پیشایندها و پیامدهای روان شناختی اعتیاد به اینترنت
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رضایی.محسن
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ز
زاهد.سعیده
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
زربخش بحری. محمدرضا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبهخانواده بهزیستی تهران
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
زند کریمی.غزال
درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
س
سجادي نژاد. مرضيه السادات
پيشبينی قلدری سايبری براساس صفات تاريك شخصيت، خودافشايی آنلاين و دشواری در تنظيم هيجان: نقش ميانجی عزت نفس در دانشآموزان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سعادتی شامیر. ابوطالب
درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلیمانی.اسماعیل
نقش تمیزی تمایزیافتگی خود و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده در اختلال علائم جسمی نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صالحی.منیره
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
صیادی.علی
الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ع
عاقل مسجدی.مریم
بررسی تعیین تأثیر طلاق عاطفی و خشونت خانگی بر گرایش به روابط فرازناشویی با نقش میانجیگری پریشانی روانشناختی در زنان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
عفت دوست ثانی.زهرا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبهخانواده بهزیستی تهران
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
علیزاده.محسن
بررسی نقش واسطه¬گری شناخت اجتماعی در بین ذهن آگاهی و اشتیاق تحصیلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
غ
غضنفری.احمد
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ف
فارسیمدان. الهام
مدلیابی اشتیاق تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری ارزش ذاتی تکلیف
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فرهادی. فاطمه
درمان تعارضات هیجانی زوجین بر اساس معیارهای حوزه پژوهش
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فلاح نژاد تفتی. ساجده
تاثیر بازیدرمانی دلبستگیمحور بر کارکرد تاملی والدین و تنظیم هیجانی کودکان دارای مشکلات برونیسازیشده
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ق
قاسم خانلو.آرزو
نقش تمیزی تمایزیافتگی خود و بیاعتبارسازی هیجانی ادراک شده در اختلال علائم جسمی نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
قربانپور لفمجانی.امیر
الگوی ساختاری احساس تنهایی، تعهد زناشویی و معنای زندگی با نگرش به روابط فرا زناشویی در زنان و مردان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
قصاب زاده.طیبه
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کارشکی.حسین
بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با استفاده از تجربهی یادگیری واسطهگری شده با بازی در خانواده: ارزیابی بازیهای مؤثر بر انواع کارکردهای اجرایی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
م
محصص. مهسا
رابطه آسیبهای دوران کودکی و محیط بیاعتبارساز با پرخوری افراطی: مدلیابی میانجیگری ناگویی هیجانی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
محمدپور ایردموسی. اعظم
بررسی تعیین تأثیر طلاق عاطفی و خشونت خانگی بر گرایش به روابط فرازناشویی با نقش میانجیگری پریشانی روانشناختی در زنان متأهل
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
میناوی. نوال
ارتباط میان استفاده از فضای مجازی با پرخاشگری، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانشآموزان پسر مقطع متوسطه اول در شهر اهواز)
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نجفی.محمود
نقش میانجی ذهنیسازی و شفقت به خود در رابطه بین سبکهای دلبستگی با افکار خودکشی در نوجوانان
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نورکجوری.فاطمه
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
و
واحدی قره بابا. وحید
رابطه انگيزش يادگيری و سرزندگی تحصيلی با اضطراب امتحان دانشجويان با ميانجیگري اهمالكاری تحصيلی
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ه
هادیان.ساحل
مقایسه چشمانداز زمان، هیجان ابراز شده، تابآوری و خردمندی در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی و مادران دارای کودک سالم
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
همایون نیا.آنیتا
ارتباط میان استفاده از فضای مجازی با پرخاشگری، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانشآموزان پسر مقطع متوسطه اول در شهر اهواز)
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]
همایونی.علیرضا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی در کنترل عواطف و تحمل ناکامی نوجوانان بدسرپرست مرکز شبهخانواده بهزیستی تهران
[
دوره29,
شماره
1
- بهارسال
1404]